IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE:
Bc. Jarmila Sládková, HORŇÁCKÁ JIZBA
Velká nad Veličkou č. 945, 696 74 Velká nad Veličkou, Česká republika
IČO: 05169089
INTERNETOVÝ OBCHOD (E-JARMAK): eshop.hornackajizba.cz
KONTAKTNÍ ÚDAJE:
email: hornacka.jizba@gmail.com, telefon: 608617964
sociální sítě: facebook, instagram, pinterest
Další možnost nákupu také na www.fler.cz
INFORMACE PRO PRODÁVAJÍCÍ - KOMISNÍ PRODEJ
Přijímáme do komise staré i nové kompletní kroje nebo jednotlivé krojové součásti, starší krojový textil či krojový materiál. S klientem bude sepsána Smlouva o zprostředkování prodeje za předem stanovených podmínek uvedených ve smlouvě. Součástí smlouvy je i Předávací protokol se seznamem věcí, případně i s jeho technickým stavem.
V případě, že jste vyšívačka, švadlenka a vyrábíte nové krojové součásti z Horňácka, můžeme navázat spolupráci. Ráda Vám zprostředkuji prodej Vašich nových krojových součástí.
INFORMACE PRO NAKUPUJÍCÍ
1) OBJEDNÁVKY A REZERVACE
Jestliže jste si z naší nabídky něco vybrali, stačí vyplnit objednávku a odeslat. Bude Vám zasláno číslo účtu emailem. Pokud se jedná o staré kroje či krojové součásti, máte možnost si danou věc prohlédnout a vyzkoušet. V tomto případě, tento požadavek uveďte do poznámky při objednávce nebo zašlete email a zboží Vám bude rezervováno. Rezervaci poskytujeme na dobu 8 dní, pokud se předem nedohodneme jinak. Po uplynutí této doby bude zboží vráceno zpět do prodeje. Děkujeme za pochopení.
2) ZPŮSOB PLATBY
Zboží je možné zaplatit hotově osobně (po domluvě), bankovním převodem z Vašeho účtu na účet, který Vám bude zaslán po schválení Vámi odeslané objednávky, nebo také nově službou GO PAY.
3) DOPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží zasíláme do 10 pracovních dnů od připsání peněz na účet pečlivě zabalené v bublinkové obálce nebo poštovních krabicích. Zboží si také můžete vyzvednout osobně na kontaktní adrese ve Velké nad Veličkou po domluvě. Prosím o trpělivost, není to moje hlavní zaměstnání. Při odesílání zboží využíváme služeb České pošty, přepravné a balné činí 80,- - 160.- v rámci České republiky, do zahraničí se výše poštovného určí po konzultaci s přepravcem. Na dobírku nezasíláme.
4) REKLAMACE
Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy - Občanský zákoník pro fyzické osoby - Obchodní zákoník pro právnické osoby. Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud byl výrobek poškozen při přepravě. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba řešit ihned s dopravcem. Zákazník není povinen takové zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.
Postup při reklamaci: Informujte nás o reklamaci telefonem nebo e-mailem. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu. Do zásilky uveďte důvod reklamace. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji. Nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
5) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Dle zákona má každý zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní bez udání důvodu. Toto odstoupení můžete provést buď telefonicky nebo emailem. Poté se domluvíme na dalším postupu předání buď osobním nebo prostřednictvím pošty.