INFORMACE PRO PRODÁVAJÍCÍ - KOMISNÍ PRODEJ
Přijímáme do komise staré kompletní kroje nebo jednotlivé krojové součásti, starší krojový textil či krojový materiál. S klientem bude sepsána Smlouva o zprostředkování prodeje za předem stanovených podmínek uvedených ve smlouvě. Součástí smlouvy je i Předávací protokol se seznamem věcí, případně i s jeho technickým stavem.
INFORMACE PRO NAKUPUJÍCÍ
1) OBJEDNÁVKY A REZERVACE
Jestliže jste si z naší nabídky něco vybrali, stačí vyplnit objednávku a odeslat. Bude Vám zasláno číslo účtu emailem. Pokud se jedná o staré kroje či krojové součásti, máte možnost si danou věc prohlédnout a vyzkoušet. V tomto případě, tento požadavek uveďte do poznámky při objednávce nebo zašlete email a zboží Vám bude rezervováno. Rezervaci poskytujeme na dobu 8 dní, pokud se předem nedohodneme jinak. Po uplynutí této doby bude zboží vráceno zpět do prodeje.
Děkujeme za pochopení.
2) DOPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží zasíláme do 10 pracovních dnů od připsání peněz na účet pečlivě zabalené v bublinkové obálce nebo poštovních krabicích. Zboží si také můžete vyzvednout osobně na kontaktní adrese ve Velké nad Veličkou po domluvě. Prosím o trpělivost, jsem na rodičovské dovolené. Při odesílání zboží využíváme služeb České pošty, přepravné a balné činí 140.-. Na dobírku nezasíláme.
3) REKLAMACE
Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy - Občanský zákoník pro fyzické osoby - Obchodní zákoník pro právnické osoby. Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud byl výrobek poškozen při přepravě. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba řešit ihned s dopravcem. Zákazník není povinen takové zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.
Postup při reklamaci: Informujte nás o reklamaci telefonem nebo e-mailem. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu. Do zásilky uveďte důvod reklamace. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji. Nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.